Friday, May 24, 2013

Programmeerimisest

Ma ei ole veel programmeerimises päris hea, aga sooviksin seda rohkem õppida ja sellega midagi teha. Natuke peab ikka matemaatilisi teadmisi olema. Ilma selleta ei saaks millestki aru. Alguses võib see tunduda päris raske, aga see võib ja oleneda ka programmist. Mind see täitsa huvitab. Tahaks ka mõnikord mõnda arvutit programmeerida või mingit veebilehte/robotit. Minu arust on see rahaliselt tasuv, sest paljudele programmeerijatele makstakse, et asju programmeerida. Ma arvan, et võib-olla  võib ka minust programmeerija saada, aga seda ma väga ei usu. Ma ei ole väga suurte arvuti oskustega, aga programmeerija oleks tore olla. Ma arvan, et arvutit saab õppida ja selles väga heaks saada.

1 comment:

  1. Esimene programmeerimine oli päris lihtne. Ilmselt selle programmi pärast. Scratch on minu arust hea koht, et programmeerimist õppida. Ei olnudki midagi , mis ei oleks meeldinud. See oli lihtne, kõigest oli aru saada ja ei olnud raskeid asju, mida oleks pidanud tegema. Sooviksin võib-olla veel õppida. Kohe ei tahaks hüpata raskete programmide juurde, vaid minna tasapisi edasi.

    ReplyDelete