Friday, April 5, 2013

Mida tegin vaheajal?

Vaheaeg oli üpris tore, kuigi jäin vahepeal haigeks. Vaheaja algul käisin trennis, kuid seal hakkaski mul paha ja rohkem ei saanud trennis käia. Kolmapäeval läksin ema ja vennaga Tallinnasse tädile külla. Sinna jõudes võtsime kõigepealt tädi auto peale ja sõitsime sööma. Siis läksime kaubamajja ostlema ja hiljem läksid ema ja tädi teatrisse, aga mina ja mu vend läksime kinno, vaatama filmi Suur ja Kõikvõimas Oz. See film meeldis mulle väga sest seal oli palju seiklusi ja kogu aeg toimus midagi. Pärast filmi käisime veel söömas ja siis sõitsime tädi juurde. Seal vaatasime telekat ja läksime magama. Hommikul sõime ning siis läksime linna. Linnas käisime veel Kaubamajas ja mina läksin veel Rotermanni kvartalis mõnesse poodi. Umbes kell 11 hakkasime tagasi sõitma, sest mu emal oli vaja tööle jõuda. 
reedel sain veel samuti trenni minna. Ülejaanud vaheajal lugesin raamatut, vaatasin arvutist filme ja sarju ning mängisin klaverit. Vaheaeg läks päris kiiresti mööda ning see oleks võinud kauem kesta. ;)

No comments:

Post a Comment